16.11.09

ΠΕΛΑΓΙΑ ΜΥΡΩΝΙΔΟΥ

25.06.08

Ξεκινήσατε την ενασχόληση σας με την μουσική από πολύ μικρή ηλικία. Τι ήταν αυτό που σας ενθουσίασε ως παιδί στην μουσική και ποιες ήταν οι επιρροές σας;


Υπήρχε μία μουσική κατάρτιση από το σπίτι που συνέβαλε σ' αυτό. Ο πατέρας έπαιζε κλασσικό βιολί και η μητέρα μαντολίνο και είχε και πολύ καλή φωνή. Ωστόσο όλ' αυτά συνδυάστηκαν με μια κλήση που αποδείχτηκε καθοριστική.


Πέρα της κλασικής μουσικής έχετε άλλου είδους ακούσματα;

Μου αρέσουν πάρα πολύ η τζάζ, η εναλλακτική μουσική, η κινηματογραφική μουσική όπως επίσης στην ηλεκτρονική μουσική να έχω κάποια φωνητική συμμετοχή χωρίς να χάνεται η κλασσική παιδεία τής φωνής μου. Π.χ. κάτι ανάλογο στο παρελθόν είχε συμβεί με τούς enigma.


Έχετε κάνει σπουδές πάνω στο αντικείμενο σας στο εξωτερικό (Γαλλία, Ιταλία). Ποιες οι εντυπώσεις σας από το όλο αυτό σύστημα;

Φαντάζομαι ότι στην Ελλάδα υστερούμε πάρα πολύ. Σε επίπεδο ωδείων υστερούμε υπερβολικά όμως υπάρχουν καθηγητές εκτός ωδείων όπως π.χ. ο κος Φραγκίσκος Βουτσίνος που τον θεωρώ και θεωρείται από τούς καλύτερους καθηγητές πού είχα ποτέ.


Είναι εύκολο να ασχοληθεί κάποιος επαγγελματικά με το κλασικό τραγούδι και μουσική στη χώρα μας; Υπάρχει διαθέσιμος χώρος; Δίνονται ευκαιρίες;

ΟΧΙ, δεν δίνονται ευκαιρίες στα αυθεντικά ταλέντα. Παρ' όλ' αυτά υπάρχουν όμως εναλλακτικοί δρόμοι που μπορεί κάποιος να κάνει καριέρα.


Πείτε μου μερικές συνεργασίες που έχετε κάνει με ανθρώπους του χώρου σας; Ποια σας ενθουσίασε περισσότερο και γιατί.

Επειδή εστιάζομαι στην πραγματοποίηση κονσέρτων για πιάνο και φωνή (σε Ελλάδα και εξωτερικό) όπου εκεί η φωνή είναι πιο εκτεθειμένη απ' ότι στην συμμετοχή σε όπερες παρ' όλες τις προτάσεις που μου έγιναν - λόγω τής σπανιότητας τής contralto φωνής μου στο εξωτερικό- δίνω προτεραιότητα σε κοντσέρτα για πιάνο και φωνή. Η καλύτερή μου, προς το παρόν, συνεργασία ήταν με την Γιάννα Λύκοβα που μου την είχε προτείνει η ίδια (και η οποία είναι σολίστ πιανίστα τής φιλαρμονικής τής Μόσχας και doctor of art)


Σας έχει γίνει πρόταση από μεγάλη δισκογραφική εταιρία στο εξωτερικό για κυκλοφορία cd. Θα προχωρήσετε λοιπόν σε ηχογραφήσεις; Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Φυσικά θα προχωρήσω σε ηχογραφήσεις από προτάσεις που θα θεωρώ ενδιαφέρουσες. Τα μελλοντικά σχέδια θα είναι κοντσέρτα στην Ελλάδα επιλεκτικά και περισσότερο στο εξωτερικό διότι ήδη υπάρχουν πολλές προτάσεις. Γενικά όμως μ' ενδιαφέρει περισσότερο η ζωντανή μουσική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου