16.11.09

MONSIEUR MINIMAL

07.05.08

Πότε ξεκίνησες να γράφεις μουσική; Είναι πλέον αυτή η βασική σου επαγγελματική δραστηριότητα;


Χρονικά και ιστορικά ασχολούμαι με την μουσική από τα 14, άρχισα να συνθέτω με μια μπάντα που είχαμε φτιάξει με κάποιους παιδικούς φίλους στα Γιαννιτσά. Σαν monsieur minimal συνθέτω από το 2001 τότε που πήρα στα χέρια μου το πρώτο μου p.c .Και άρχισα να γράφω όταν κατάλαβα ότι είχα να βγάλω πολλά πράγματα από μέσα μου.
Δεν είναι η βασική μου επαγγελματική δραστηριότητα αν και αυτό επιδιώκω.

Ποιες είναι οι μουσικές ή άλλες επιρροές σου;

Εκτός από metal, trance και κλασική μουσική ατέλειωτες μουσικές επιρροές από διαφορετικές σκηνές κυρίως όμως indiepop- alternative- grunge- πιο παλιά και πιο πολύ electronicapop τώρα. Άλλες επιρροές είναι τα συναισθήματα- η διάθεση-ο χώρος -οι 4εποχες..... η ίδια η ζωή με λίγα λόγια.

Πες μου μερικά πράγματα για την μουσική σου πορεία ως τώρα… όλα ξεκίνησαν από το Coca Cola Soundwave ή πιο πριν;

Η μουσική μου πορεία ως τώρα είναι πολύ μικρή. Μετά βίας κλείνει ένα χρόνο. Στην ουσία όλα άρχισαν από το “Coca cola soundwave” όπου και διακρίθηκαν 2 κομμάτια μου και από εκεί και μετά ο κόσμος τα αγάπησε, το ραδιόφωνο τα στήριξε και όλα μπήκαν σε 1 τρελή πορεία. Συναυλίες σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδος, συνεντεύξεις σε ραδιόφωνα και τηλεόραση, δισκογραφικές εταιρίες-κυκλοφορία του e.p. Στούντιο-ηχογραφήσεις(επαγγελματικές πλέον)και σε λίγο το album...

Η συνεργασία με την συλλογή “City Campers” πως προέκυψε;

Τυχαία ένα βράδυ στο “Πάστα Φλόρα”. Γνώρισα τον Παναγιώτη Λίλη, μου ζήτησε ένα-δυο κομμάτια για μια συλλογή που θα ετοίμαζαν μαζί με τον αδερφό του τον Δημήτρη. Όταν τα άκουσαν μου είπαν ότι ξετρελάθηκαν ,κατέβηκα Αθήνα, γνώρισα το μεγάλο αφεντικό της “The sound of every thing” και υπογράψαμε για το e.p

Είναι εύκολο να προωθήσεις την μουσική σου στο ευρύτερο κοινό; Δίνονται ευκαιρίες σε καλλιτέχνες όπως εσύ;

Τίποτα δεν είναι εύκολο. Όλα θέλουν τον χρόνο τους. Αρκεί να πιστεύεις σε αυτό που κάνεις πρώτα απ' όλα για την δική σου ευχαρίστηση. Να έχεις ανοιχτά τα μάτια σου και τα αυτιά σου. Σίγουρα βοηθάει και η τύχη και οι γνωριμίες ακόμα και η χώρα στην οποία βρίσκεσαι(και σίγουρα η Ελλάδα δεν είναι ότι καλύτερο για μια τέτοια σκηνή) αλλά πάνω από όλα πρέπει να κανείς κάτι καλό-έξυπνο και όμορφο(αν θέλεις αυτό που κάνεις να το αγκαλιάσει ο κόσμος).Και να ξέρεις που θέλεις να φτάσεις και σε ποιους θέλεις να απευθυνθείς. Σήμερα πλέον με το διαδίκτυο όλα φαντάζουν εύκολα και ευκαιρίες δίνονται πολλές.

Ετοιμάζεις κάτι δισκογραφικά;

Ετοιμάζω ένα τέλειο album που θα έχει 12 καλοδουλεμένα και πανέμορφα κομμάτια .θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβρη από την “The sound of everything” και ελπίζω να το αγαπήσει ο κόσμος.

Πως βλέπεις το γεγονός ότι η μουσική σου άρχισε ήδη να ακούγεται σε τηλεοπτικά spots, πριν καν βγάλεις το πρώτο σου album;

Απίστευτη ικανοποίηση -καύλα-συγκίνηση-επιβεβαίωση-περηφάνια -τρέλα από την μία. Και από την άλλη κατάλαβα ότι μουσική μου έχει απήχηση, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτώ και για οικονομικούς λόγους, αλλά κυρίως για να διαφημίσω περισσότερο την μουσική μου και όλα αυτά όπως είπες πριν καν κυκλοφορήσει το album.


Το “monsieur minimal” πως προέκυψε;

Πάντα ήθελα να είμαι κύριος και απλός σε ότι κάνω. Θα το καταλάβετε με το που θα με δείτε.

www.myspace.com/monsieurminimal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου