9.2.18

ΣΠΥΡΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ

(Αρχική δημοσίευση 11/2012)

Δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του ντεμπούτου του album “Λίγο Πριν Τα Τιράντα” (ή τριάντα, όποια εκδοχή προτιμά ο καθένας), συνεχίζει όλον αυτόν τον καιρό να παίζει σε συναυλιακούς χώρους, μικρά bar, εγχώρια φεστιβάλ, στο σαλόνι του και σε παγκάκια και δισκογραφικά επιστρέφει με νέο album εν ονόματι “Σι-ντί” το οποίο μπορείτε από αύριο, Σάββατο, να κατεβάσετε δωρεάν απ’ το επίσημο site του.

Ας προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε σοβαρά. Έτσι για να πάρει ο κόσμος μια ιδέα για το τι λουκουμάς εεε… κουμάς είσαι! Πως ξεκίνησε όλη αυτή η τραγική εεε… μουσική σου πορεία; Γιατί δεν είσαι πχ υδραυλικός, δικηγόρος ή λουλουδού; (ακούγεται βέβαια ότι η κομμωτική σου ικανότητα ξεπερνά κάτι Βιντάλ Σασούνιδες!)
Αν ήθελες να ξεκινήσουμε σοβαρά δεν θα μου έπαιρνες αυτή τη συνέντευξη ντυμένη λαγουδάκι!  (Όλγα: το διαψεύδω, κουκουβάγια ήμουν ντυμένη)
Βασικά δεν πιάνουν τα χέρια μου να διορθώσω τίποτα από υδραυλικά, δικηγόρος προσπάθησα να γίνω μα κόπηκα στα αθλήματα και λουλουδού έχω δουλέψει πολλές φορές στο παρελθόν! Όσων αφορά τώρα την κομμωτική το λέω ακόμα κι εγώ πως είμαι πολύ …τυχερός όσων αφορά τα αποτελέσματα!


Το πρώτο σου album “Λίγο πριν τα…τιράντα” κυκλοφόρησε λίγο πριν κλείσεις τα τριάντα, το δεύτερο; Στην κρίση των σαράντα;
Το ξέρεις πως είμαι μικρός και απλά θέλεις να με πειράζεις για την ηλικία μου ε;
Το δεύτερο κυκλοφορεί αύριο Σάββατο 1 Δεκέμβρη μέσα από το www.spirosgrammenos.gr που το κάνεις download δωρεάν αλλά δεν πρόκειται να σε αφήσω να βγάλεις λαβράκι και δεν θα πω τίποτε γι’ αυτό!

Τι έχει για το άμεσο μέλλον η ατζέντα σου από συναυλίες και λοιπά σχέδια; Θα πας καθόλου super market;
Super market πρέπει να πηγαίνεις φαγωμένος λένε, αλλιώς αγοράζεις τα πάντα γιατί λειτουργείς με το ένστικτο και όχι με την λογική! Άσε που έχουν τοποθετημένα έτσι όλα τα προϊόντα που πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος(για να επανέλθω στην προ-προηγούμενη ερώτηση)!
Τι ρώτησες;  Α!ναι! τα live συνήθως τα αναρτώ στο site! (Όλγα: για να μην ανοίγετε τώρα νέες καρτέλες σας λέω εγώ ότι τα προσεχής live είναι 07/12 στην Ηγουμενίτσα και την επομένη στα Ιωάννινα στα πλαίσια του Ark Festival)

Πέρα απ’ την μουσική ασχολείσαι και με το standup comedy. Ένας standup comedian σημαίνει ότι είναι και αστείος και όταν κατεβαίνει απ’ την σκηνή; Έχει κάνει δηλαδή το χιούμορ του επάγγελμα; ‘Η επάγγελμά του είναι να για λίγη ώρα να κάνει χιούμορ; 
Εγώ τα ψυχολογικά μου βγάζω και περιμένω με το που κατέβω από την σκηνή να είμαι μια χαρά! βέβαια αυτό δεν έχει πετύχει ακόμα οπότε συνεχίζω να το κάνω μέχρι να έρθω στα ίσια μου!

Αγαπημένο ανέκδοτο έχεις;
Όχι! Κάθε ανέκδοτο που ακούω το ξεχνάω αμέσως για να μη χάσω την ευκαιρία να ξαναγελάσω μαζί του!

Λέγεται ότι οι άνθρωποι με πολύ χιούμορ, που συνήθως κάνουν αρκετούς να γελάν, καταβάθος είναι άνθρωποι μελαγχολικοί. Να περιμένουμε να γράψεις καμιά τραγωδία ή κομμάτι για την Τάνια Τσανακλίδου; (χωρίς παρεξήγηση, την λατρεύω)
Γράφω και χαρούμενα και λυπημένα, απλά θέλω και στα λυπημένα να μπορώ να κάνω του άλλου το χειλάκι να γελάσει!

Άγχος όταν μπαίνεις στην σκηνή έχεις; Ξέρεις, αν την έχεις στήσει καλά…αν θα σου πέσει στο κεφάλι…αν μπουν φίδια… και όταν την ανεβαίνεις;
Νομίζω πως κάθε «φέτος» έχω περισσότερο άγχος! Όσο καλύτερα στημένο είναι αυτό που κάνω με αγχώνει περισσότερο! Πολλές φορές νιώθω ότι δεν θα καταφέρω να ανεβώ στη σκηνή και πως θα καταρρεύσω πριν πατήσω το πόδι μου επάνω της αλλά… ανεβαίνω! Κάποιες φορές αργεί πολύ να φύγει αυτό το συναίσθημα ενώ κάποιες άλλες αφού τελειώσει η παράσταση καταρρέω!

Η καθημερινότητα (μεταξύ άλλων η επικοινωνία και η εμπιστοσύνη) στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Αθήνα δυσκολεύει όλο και πιο πολύ, πως την βιώνεις εσύ την όλη κατάσταση εκεί; Εν τέλει θα φάει ο ένας τον άλλον;
Είναι περίεργα όλα αυτά που ζούμε και βλέπεις τα πάντα! Απ’ τη μία ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, χαλάνε οι μεγαλύτερες φιλίες, σχέσεις, συνεργασίες… και από την άλλη ξυπνάει μια αλληλεγγύη και μια αγάπη, ανάμεσα ακόμη και σε αγνώστους! Μάλλον ξεκαθαρίζουν τα πράγματα…

Πιστεύεις ότι μπορεί η μουσική να αλλάξει απόψεις είτε πολιτικές είτε άλλες;
Αν κάποιος δεν θέλει να αλλάξει, δεν τον αλλάζει τίποτα! Αν είσαι ανοιχτός, κάθε ερέθισμα θα βρει την γωνιά του μέσα σου!

Ποιο είναι το πιο καλόκαρδο πράγμα που έχουν κάνει για σένα;
Δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο αλλά γενικά έχω να θυμάμαι πολύ αγάπη και μεγάλες καρδιές γύρω μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου