9.2.18

MONSIEUR MINIMAL ii

(Αρχική δημοσίευση 12/2012)

Μετά το ντεμπούτο σου Lollipop και το ep Πάστα Φλώρα, κυκλοφορείς ένα διπλό cd, χωρίζοντας το σε 2 μέρη όχι μόνο συσκευαστικά αλλά και ηχητικά. Ο τίτλος του album υποδηλώνει και κάτι άλλο πέρα του παραπάνω;

Στο τρίτο μου album, το minimal αγγίζει το maximal και το αντίθετο. Πρόκειται για ένα 2πλο album .Ένα μουσικό παζλ οπου το "Minimal cd"  έχει 8 τραγούδια που θα "περίμενε" κάποιος να ακούσει απο Monsieur Minimal και το "Maximal cd" 8 τραγούδια που δεν θα "περίμενε" να ακούσει. Σε αυτό το album είχα την ανάγκη να κάνω και κάτι διαφορετικό. Έχω την ανάγκη και σαν άνθρωπος άλλα και σαν συνθέτης να εξελίσσομαι και να δοκιμάζω νέα πράγματα. Δεν μ' αρέσει η στασιμότητα αλλά η εξέλιξη.

Αρκετές οι συνεργασίες στο Minimal To Maximal. Hiras, Μαριέττα Φαφούτη, Spinnet, DJ Booker, Harri Agnel.συνεργάζεσαι εύκολα με άλλους μουσικούς ή δουλεύεις καλύτερα μόνος σου;

Μέχρι στιγμής είμαι πολύ επιλεκτικός στις συνεργασίες μου. Δύσκολα συνεργάζομαι με ανθρώπους που δεν γνωρίζω. Πρέπει να εκτιμώ τον άλλον τόσο σαν άνθρωπο όσο και σαν αισθητική.

Όταν πρόκειται για δική σου κυκλοφορία όπως τώρα, είσαι ανοιχτός σε προτάσεις απ' αυτούς ή είναι προαποφασισμένο το τι θα κάνουν;

Γενικότερα είμαι αρκετά συγκεντρωτικός και δύσκολα θα ξεφύγω από αυτό που έχω στο μυαλό μου, επειδή όμως να υπάρχουν πάντα και καλύτερες ιδέες, ακούω με προσοχή τις διάφορες προτάσεις και τις φιλτράρω στο μυαλό μου μέχρι να καταλήξω.

Έχει αλλάξει ο τρόπος-μέθοδος που γράφεις μουσική όλα αυτά τα χρόνια;
Νομίζω πως εξελίσσεται, ιδιαίτερα από τότε που έστησα και δουλεύω το full band project. Στο επόμενο ήδη δοκιμάζω κι άλλα καινούργια πράγματα.

Όλη η κατάσταση που βιώνουμε γύρω μας, που περιλαμβάνει μεγάλη δόση απαισιοδοξίας, σε επηρεάζει μουσικά;

Συνήθως επηρεάζομαι από τις εικόνες τις ίδιας μου της καθημερινότητας. Δεν γράφω μουσική εν θερμό .Σίγουρα η σημερινή κατάσταση επηρεάζει την ψυχοσύνθεση μου, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτυπωθεί έτσι θέλει χρόνο, να ζυμωθεί και να αναδυθεί από μόνο του κάποια στιγμή (κομμάτια με αντίστοιχο feeling από το  νέο μου album είναι το "infinity " και το "rebirth").

Μπορεί η μουσική να αλλάξει απόψεις είτε πολιτικές είτε άλλες;

Δεν το νομίζω αυτό, φτάνει ποια με τα μεταπολιτευτικά κομπλεξικά σύνδρομα στην μουσική. Μπορεί κάποιος να εκφραστεί ιδεολογικά από την μουσική αν αυτό τον εκφράζει αλλά νομίζω ότι έτσι αντιμετωπίζει πολύ μονόπλευρα την μουσική. Η μουσική για έμενα, είναι ταξίδι, εικόνες και αποτελεί ψυχαγωγία με την πραγματική έννοια της λέξης.

Τι μουσικές ακούς αυτόν τον καιρό; Πρότεινε μας κάτι καινούριο που σου άρεσε πολύ.

Ακούω πιο χορευτικά πράγματα αλλά και indie φυσικά.
Έχω κολλήσει με το τελευταίο album των Hot Chip αλλά και με την Jasie Ware.

Μετά την παρουσίαση του album σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έχουν κανονιστεί άλλες συναυλίες, άλλα μελλοντικά σχέδια;

Μαζί με τις 2 μεγάλες παρουσιάσεις σε Αθηνα(16/12 six dogs) και Θεσσαλονίκη (Γαία 21/12)θα γίνει ακόμα μια στην  Δράμα (22/12 Noir). Επίσης θα προηγηθούν και 2 εμφανίσεις στο ράδιο αρβύλα (19/12)και στο δισκοπωλείο stereodisc 20/12)στην Θεσσαλονίκη.
Από το νέο έτος σχεδιάζω να το μεταφέρω αυτό και τις υπόλοιπες πόλεις τις Ελλάδος (αν φυσικά το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση) και φυσικά να κυνηγήσω ξανά τις εμφανίσεις και στο εξωτερικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου